Word lid van CitizenGO ter verdediging van leven, vrijheid en gezin

CitizenGO is een onafhankelijk, non-profit, wereldwijd campagneplatform dat zich inzet om ervoor te zorgen dat de visie en waarden van de mensen die vóór het leven en vóór het gezin zijn worden meegenomen in de wereldwijde besluitvorming.

We zijn een beweging van gewone mensen van over de hele wereld die zich inzetten voor vrijheid en fundamentele rechten.

Wat we doen werkt – samen hebben we de uitkomsten van VN-toppen beïnvloedt, protestacties georganiseerd over de hele wereld ter verdediging van het huwelijk en de rechten van ouders en kinderen, campagne gevoerd om de levens van de ongeborenen te beschermen, en honderdduizenden euro’s steun ingezameld voor de vervolgde christenen in het Midden-Oosten.

We zijn volledig afhankelijk van giften en ontvangen geen subsidies van overheden of grote geldschieters. Ons kleine online team zorgt dat we zelfs met kleine bijdragen veel kunnen doen.

Doneer nu via dit formulier! Overweeg je bijdrage maandelijks te maken -- zo kan CitizenGO het hele jaar door blijven werken.

Donateurszorg

Als je problemen tegenkomt met deze pagina of enige vraag of opmerking hebt, kun je ons mailen op citizengonl@citizengo.org.

CitizenGO.org is veilig. Ons donatieproces is volledig versleuteld om de veiligheid van alle persoonlijke en financiële informatie te verzekeren.

Meer informatie over de beginselen van CitizenGO vind je hier.

Met je donatie aanvaard je het Privacybeleid van CitizenGO. Je kunt op elk moment uitschrijven.